Gyakori kérdések

Mennyi a szállítási idő?

A termékeink kb. 90%-a raktáron van, így a szállítási idő általában 1-5 munkanap. Ha az adott termék éppen nincs raktáron és nem várható a csomag kiszállítása néhány napon belül, akkor felvesszük veled a kapcsolatot és jelezzük feléd.

Melyik csomagküldő szolgáltatóval küldik ki a csomagomat?

Csomagjainkat a Magyar Posta (MPL) szállítja ki

Hova kérhetem a csomag kiszállítását?

Kérheted egy általad kiválasztott címre (Pl. otthoni vagy munkahelyi) vagy kérheted Postapontra is!

 Mi az a Postapont?

Rendelésed kérheted a közelben lévő MOL benzinkutakhoz, Coop boltokba vagy Postaállomásokra is.

A számodra megfelelőt ki tudod majd választani a „szállítás módja” résznél.

Mennyi a szállítási költség?

Egyéni vásárlóknak:

Ha rendelésed végösszege eléri a 18.000 Ft-ot akkor a kiszállítás ingyenes!

Ha a végösszeg 18.000 Ft alatt van, akkor a kiszállítás Postapontra 1.590 Ft, ha házhoz szállítással szeretnéd, akkor pedig 1.890 Ft. 

 Milyen fizetési módok vannak?

Rendelésed kérheted utánvéttel (fizetés a csomag átvételekor készpénzzel vagy bankkártyával) és kérheted előre utalással is.

 Mi történik a csomaggal, ha nem tudom átvenni?

Amennyiben a csomagod nem tudod átvenni, akkor a következő munkanapon ismét megpróbálják kiszállítani. Ha nem sikerül, akkor értesítőt dobnak a postaládába és a közelben lévő postán még 5 napig át lehet venni. A közeli posta címét az értesítőn találod.

 A számlázási címem eltérhet a szállítási címtől?

Igen, meg tudsz adni külön számlázási és szállítási címet.

 Melyik országba történik a kiszállítás?

Magyarország

Vásárláshoz kötelező a regisztráció?

Nem. Rendelést tudsz leadni regisztráció nélkül is.

Kosárba

Kosárba helyezve

Betöltés...

...
Hiba

Sikertelen művelet

Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.